ایونت اسنپ‌فود

ایونت بازی سازمانی اسنپ‌فود در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۲ در ایرانسل‌لب برگزار شد. در این ایونت قرار بود به مناسبت ورود مدیر عامل جدید تیم پروداکت و طراحی اسنپ‌فود، اعضای تیم در کنار هم جمع بشن و پس از جلسه‌ی اصلی یک بازی جمعی انجام بدن.

با توجه به اینکه هدف از این دورهمی، آشنا شدن با مدیر جدید و همچنین آشنایی کارکنان با یک‌دیگر بود، شبگرد هدفش رو یک بازی سازمانی گذاشت که به تیم‌سازی (Team Building) و ایجاد هماهنگی بیشتر بین اعضای تیم (Team Integration) کمک کنه. ما برای این ایونت تصمیم گرفتیم بازی دیلما رو اجرا کنیم و طراحی اون رو به صورت اختصاصی برای ایونت اسنپ‌فود تغییر دادیم تا با اهداف ایونت هماهنگ‌تر باشه. دیلما بازی رومیزی طراحی استودیو شبگرده که به زودی نسخه‌ی اصلی اون چاپ و پخش میشه. اگه با دیلما آشنا نیستین اینجا می‌تونین در موردش بخونین.

طبق معمول قبل از بازی با یک جلسه‌ی توجیهی شروع کردیم تا بازیکنان بازی رو بهتر متوجه بشن. کل بازی در دو بخش انجام شد. در بخش اول بازیکنان به تیم‌ها ۷ یا ۸ نفره تقسیم شدند و به هر تیم یک سری دیلما داده شد. اون‌ها باید از هم‌دیگه سوال می‌پرسیدن و حدس می‌زدن بقیه چه جوابی می‌دادن. یک سری سوال‌ها مخصوص اسنپ‌فود بود و گروه منابع انسانی در طراحی این بخش به کمک شبگرد اومد تا بیشتر با روحیات تیم پروداکت آشنا بشیم.

بخش دوم بازی میان برنده‌های تیم‌ها برگزار شد. ما یک سوال برای اون‌ها می‌خوندیم و بازیکنان رای همزمان رای می‌دادن و اگر در اکثریت قرار می‌گرفتن امتیاز به دست می‌آوردن. این قسمت از بازی هیجان خودش رو داشت و در مجموع ده سوال خونده شد. مسابقه‌ی میان برنده‌ها هم دو تا برنده داشت که در واقع برنده‌های نهایی ایونت بودن و به هر دوی برنده‌ها یک نسخه از دیلما هدیه داده شد.